. מקיימות סטגנאציה של למידה פרונטאלית מבוססת מקצועות חד מיימדיים וכך גם ההכשרה של בוגריה הופכת להיות הכשרה שפחות מתאימה להתמודדות עם עידן התעסוקה של ימינו. המכללות, שרבות מהן מרוחקות דווקא מאיזורי המרכז, טוב שמציעות מסלולים שהינם גם טכנולוגיים אך גם מיועדים להתמודדות עם אדפטאציה לכלים חדשים, למיומנויות רכות נדרשות וגם למיומנויות על שהרבה יותר מאפשרים מוביליות תעסוקתית וגם גיוון תעסוקתי. בכך המגמה בכתבה דווקא נותנת תקווה.

הפתעות במערכת החינוך: מי מצטיין ובאילו תחומים? | יובל סיון בהתייחסות
הנתונים החדשים שנחשפו על ידי משרד החינוך ופורסמו באתר מאקו, מציגים תמונה מפתיעה ומורכבת של מערכת החינוך הישראלית. קבוצות אוכלוסייה שונות מפגינות הצטיינות בתחומים שלא